Montblanc maakte samen met design bureau Jean-Marc Gady een unieke kerstetalage. Een robot die emotie, sci-fi en poëzie samenbrengt. Bekijk project »
Deze week
Op 12 februari organiseert RetailTrends het event ‘Stores that Wow’ in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tijdens dit event zullen verschillende experts met hun lezingen ingaan op ‘de winkel van morgen’. Want hoe kun je inspelen op de veranderende rol van de winkel?
Kijk op www.storesthatwow.nl
De komende editie van de Maison&Objet in Parijs vindt plaats van 18 t/m 22 januari 2019. Steeds meer interieurprofessionals komen naar deze internationale vakbeurs Dankzij speciale afspraken met de beursorganisatie bieden we je wederom gratis toegang tot de beurs (normaal € 70,-).
Lees hier hoe je de kaarten bestelt
Pantone heeft de kleur van 2019 bekend gemaakt. Koraalrood deze keer.
Vibrant, yet mellow PANTONE 16-1546 Living Coral embraces us with warmth and nourishment to provide comfort and buoyancy in our continually shifting environment.
In reaction to the onslaught of digital technology and social media increasingly embedding into daily life, we are seeking authentic and immersive experiences that enable connection and intimacy. Sociable and spirited, the engaging nature of PANTONE 16-1546 Living Coral welcomes and encourages lighthearted activity. Symbolizing our innate need for optimism and joyful pursuits, PANTONE 16-1546 Living Coral embodies our desire for playful expression.
Een documentaire die de moeite waard is met o.a. Jasna Rokegem die wij al eens als spreker hadden.
Kijk op uitzending gemist naar Future Fashion van Tegenlicht, uitgezonden op 9 december op NPO 2.
Een mooi voorbeeld van een winkelconcept, deze keer voor o.a. zeep.
Textured wall surfaces used to display soap, candles and perfumes arch over the interior of this shop in New York City, which Brooklyn studio Tacklebox Architecture designed for Portuguese brand Claus Porto.