NII Trendspots december 2019 #134

article image

Hier de betoverende winkels van Louis Vuitton en Bergdorf Goodman. Bekijk er nog meer »

Deze week

  • Tranquil Dawn, color of the year 2020 volgens AKZO-Nobel
  • Wondr experience Amsterdam
  • Shopping Tomorrow, hoe shopt Nederland over 5 jaar
  • Seletti Flagshipstore in Amsterdam

Enjoy!
Edvard

Agendapuntje
Gratis naar Maison&Objet

De komende editie van de Maison&Objet in Parijs vindt plaats van 17 t/m 21 januari 2020. Het platform voor interieurdesign en woondecoratie Dankzij speciale afspraken met de beursorganisatie biedt NII je de mogelijkheid gratis toegang tot de beurs (normaal € 70,-). 

Lees hier hoe je de kaarten kunt bestellen »


Tranquil Dawn, color of the year 2020 volgens AKZO

AkzoNobel heeft de kleur voor 2020 onthuld.
Naar aanleiding van het wereldwijde trendonderzoek ColourFutures van AkzoNobel is Tranquil Dawn tot de Kleur van het Jaar 2020 uitgeroepen. Het onderzoek toont dat we zoeken naar het antwoord op de vraag ‘Wat maakt ons menselijk?’

Lees meer »


Wondr experience Amsterdam

Uit eigen ervaring kan ik je melden dat Wondr een bijzondere belevenis is. Instagram is een must in deze speeltuin voor volwassenen. Een aanrader voor de kerstvakantie.
An immersive pop-up experience that blends visual magic with boundless creativity. A confetti-sprinkled world of color and sensation designed in collaboration with some of Amsterdam’s most creative minds. Focused on play in all its forms, our artistic funhouse invites you to explore, touch, sing, dance, share and let your imagination run wild.

Bekijk de impressie »

https://youtu.be/yVZHxo-rB6c


Shopping Tomorrow

Wil je weten hoe de consument van morgen shopt? Vraag het onderzoek aan.
As partner of the ShoppingTomorrow research and action program, GfK conducted a consumer study to gain insights that leads to concrete actions on several key topics like mobile commerce, privacy, cross border shopping, Smart Home and delivery & returns. All these themes are connected by the following central question: How will the consumer shop in 5 years and what actions should be taken on a national, branch and company level upon that B2C-operating companies can successfully respond to this, both nationally and internationally?

Vraag het onderzoek aan via info@interieurinstituut.nl »


Seletti Flagshipstore in Amsterdam

De herkenbare signatuur van Seletti is nu samengebracht in hun Amsterdamse flagship store.
Seletti's 100 m2 Amsterdam store is located in the heart of the 9 Streets district. Architecture studio BBMDS designed its versatile interiors, which allow the collections’ presentation to be reconfigured at will. The products are displayed in an interlocking, visually striking pattern of lines and planes, enhanced by the contrast between industrial materials and sophisticated details.

Hier een impressie »


Verder op onze trendagenda

NII Trendspots maart 2020 #141

NII Trendspots maart 2020 #140

NII Trendspots februari 2020 #139

NII Trendspots februari 2020 #138

Vragen over events, trips of lidmaatschap?

Nederlands Interieur Instituut
Stationsweg 106
6711 PX EDE
info@interieurinstituut.nl

Neem gerust contact met ons op:

Edvard Daamen
Astrid van Leeuwen